UWAGA: od 15 - 18 kwietnia 2024r. - sklep nie realizuje zamówień.
Małe zamówienia mogą zostać wysłane w kopercie listem poleconym priorytetowym. Większe zamówienie takie jak poduszki z wypełnieniem możemy wysłać paczkę poleconą priorytetową lub kurierem. Pocztą polską wysyłamy zamówienia tylko po przedpłacie.
Jeżeli jesteś zainteresowany dostawą za pobraniem wyślemy twoje zamówienie kurierem.
Małe i średnie zamówienia mogą zostać wysłane w paczce za pośrednictwem firmy InPost Paczkomaty. Po wyborze tego typu transportu Twoje zamówienie zostanie wysłane do wybranego przez Ciebie paczkomatu. Lista maszyn znajduje się na stronie Inpost. Na wpisany w zamówieniu e-mail i numer telefonu zostanie wysłane powiadomienie o dostarczeniu paczki do paczkomatu. Nie ma możliwości wysyłki do paczkomatu zamówień za pobraniem. Tym typem transportu możemy wysłać do 2 poduszek z wypełnieniem.
Od kilku lat współpracujemy z firmą DPD i przekonaliśmy się, że można na nich liczyć. Kurier ten umożliwia również wysyłkę na sobotę ale taka przesyłka wiąże się z dopłatą. O wysokość dopłaty zapytaj telefonicznie może ona zależeć od twojego miejsca zamieszkania. Kurier około godziny 14 odbiera nasze zamówienia i dostarcza je na drugi dzień roboczy więc jeżeli zależy Ci na czasie skontaktuj się z nami telefonicznie i zapytać jak szybko możemy wykonać twoje zamówienie. Potrafimy być naprawdę ekspresowi.
Zamówienia staramy się wysyłać w około 24 godziny od wejścia zamówienia do realizacji (dni robocze). Wyjątek stanowią przedmioty przy których został wskazany dłuższy termin realizacji (np. welony 72h) lub zamówienie bardzo dużych ilości przedmiotów spersonalizowany (np. powyżej 30szt. szarf).
To zależy od sposobu zapłaty. Czas może być liczony od:
To zależy od czasu przekazywania płatności pomiędzy bankami:
Jeżeli wykonałeś już przelew i chcesz przyśpieszyć realizację zlecenia prześlij nam potwierdzenie wygenerowane przez bank lub wyraźne zdjęcie przekazu pocztowego.
Uzyskaj od nas numer nadania i sprawdź je na poniższych stronach. Na stronie DPD po wpisaniu numeru paczki jest możliwość uzyskania numeru telefonu do kuriera rozwożącego przesyłkę.
Zamówienia można odbierać osobiście przy naszej pracowni. Pamiętaj, że twoje zamówienie musi zostać wcześniej opłacone. O gotowym zamówieniu do odebrania poinformujemy mailowo.